četrtek, 8. januar 2009

Novo leto ...

.... je nastopilo letošnjo službo in tako sem tudi sama začela pisati moj blog (priprave bi ali ne bi so trajale več kot en mesec:)).
Kaj me je v bistvu pripeljalo do te odločitve.
Ja eden izmed mnogih razlogov so ziher ti pregrešno sladki sladkorčki, ki jih razpisujejo ustvarjalke-lastnice blogov.
No, tudi to, da malo pokažem tudi mojo minimalno (ampak to bi skoraj držalo dobesedno) ustvarjanje.


Mogoče pa bo meni to leto prineslo več ustvarjalnega duha in energije. Kaj se ve.

Št. komentarjev: 3:

Ob 8. januar 2009 ob 09:39, Blogger Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Cebelica, dobrodošla med blogarkami. :) Ti bo luštno za ziher. :)
Lp, Nataša.

 
Ob 8. januar 2009 ob 09:44, Blogger Cebelica pravi ...

Hvala ti za izrečeno dobrodošlico. Ma se še lovim;)

 
Ob 22. januar 2009 ob 21:19, Blogger Vladka pravi ...

Dobrodošla Čebelica!

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov