četrtek, 22. januar 2009

Priletela je prav letošnja


Pa mi je le ratalo sešit prvo letošnjo čestitko.
Od kar sem pri Soncku videla obrobo pri teti Snežakovi me je kar imelo, da bi pikala in šivala in spet pikala in spet šivala.
Ker pa striček Čas to tudi meni otežuje se je realizacija celotne zadeve potegnila v januar. Ampak zdaj pa je le ratala in nastala je moja res prva šivana čestitka v PP. Posledica vsega je, da bom ratala kmalu zasvojenka - ma prsti ne dajo miru.
Kot dodatek pa je ježek pobarvan s perl vodenkami. Hvala Mravljica72 za prikupnega ježka (in pa še vse, ki so bili zraven).

Ja še eno moram poslikat in jo dat v ogled. Edino svetlobo moram še ulovit:).


Št. komentarjev: 6:

Ob 22. januar 2009 ob 12:23, Blogger Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super je! Ta pikpoint me fascinira, ampak nimam živcev, da se ga lotim.
Lp, Nataša.

 
Ob 22. januar 2009 ob 12:46, Blogger Cebelica pravi ...

Ma jaz sem se ga otepala kar en čas, čeprav mi je bil še pa še simpatičen.
Ko začneš ne moreš nehat.
Hvala za pohvale

 
Ob 25. januar 2009 ob 17:32, Blogger Ninsi pravi ...

oo, sem odkrila tudi tvoj blog:))

superca:)

sm tale PP te res zasvoji:)), a ne?:)

 
Ob 26. januar 2009 ob 08:17, Blogger Neža pravi ...

O, tudi ti si začela z bloganjem. Zdaj nas je pa res že kar nekaj :)

Luštna čestitka, hm, bo treba v Elno po sukance ;)

 
Ob 27. januar 2009 ob 14:17, Blogger BojaMoja pravi ...

iiii kok luštna bordurica

 
Ob 5. februar 2009 ob 12:40, Blogger Cebelica pravi ...

Hvala za komentarje-dober denejo.

Ja tale PP pa te res zasvoji. Ja ne vem kje sem bila toliko časa, da se ga nisem že prej lotila.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov