četrtek, 12. februar 2009

Čudežna šestica tudi zame

Ja tudi meni je bila namenjena igrica šestic, ki mi jo je poslala Snežinka*.

Pravila so takšna:

1.v računalniški datoteki s slikami, odpreš šesto mapo

2. v tej mapi izbereš šesto sliko

3. sliko oz. fotografijo objaviš na blogu, skupaj z navodili

4. nato pa izbereš šest oseb, ki naj naredijo isto



Iiiiiiiiiiiii to pa je čisto družinska slika iz krsta našega Vida, ki je imel takrat 4 in pol mesece.
Da bi le lahko prevrtela čas nazaj (bi bila vsaj še pol leta na porodniški :)).
Drugače pa smo na njej mi 4 (jaz, Vid, mož in Anže) + botra (moja sestra in možev brat).

Zdaj pa še fočkam naprej:
Urška,
Sandra,
kreal,
Marby,
Gordy,
Petya

Vsem pa želim imeti se fajn ob nadaljevanju igrice in obujanju spominov.

Št. komentarjev: 1:

Ob 12. februar 2009 ob 19:58, Blogger Barbara pravi ...

Lepa slikica :)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov