petek, 13. februar 2009

Valentina


Za sodelovanje na swapu valentinovih čestitk na Otoku zakladov sem prijavila tole čestitko.
Edini pogoj je bil, da mora čestitka vsebovati vsaj en srček. Sama sem tri sešila v tehniki pickpointa po predlogi (mi je bila všeč zato ker so bili srčki takole razgibani oz. razigrani), ki sem jo slučajno najdla nekje na netu (se sploh ne spomnim-verjetno je že bila kje celo sešita).
V ta namen pa sem tudi nabavila štanco s tremi srčki, istočasno pa naredi tudi ovalen rob - dve muhi na en mah. Jupi.
Izpod prahu pa sem potegnila še štampiljko, da sem še vogalčke malo popestrila, do takrat je bila kar malce pusta.
Zdaj pa je tudi meni všeč. :)

No in žreb mi je naklonil mojo swapiko Aknelo69

Oznake: ,

Št. komentarjev: 1:

Ob 13. februar 2009 ob 18:26, Blogger Biljana pravi ...

zelo luštna je

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov