petek, 20. februar 2009

V vikendu ....

.... mi je ratalo zraven dveh malčkov (ta večji sin bi že na to rekel, saj sem velik fant) narediti dve čestitki.
Ja mesec maj je naredil svoje, saj poznamo kar nekaj februarskih slavljencev. Tako sta nastali dve rojstno dnevni čestitki.
Prva je bila za fantka, ki je praznoval 3. rojstni dan, druga pa za svaka, ki pa je praznoval, no to pa naj ostane skrivnost.

Čestitka z medvedkov pa mi je kar malo nagajala. Ni in ni se zložila tako kot sem hotela. V tretje mi je pa le ratalo, saj so se mi robovi zmeraj nekaj preveč oz. premalo prekrivali.
Kombinacija papirja je v temno/svetlo modri barvi. Uporabila pa sem tisti moj set štampiljk (saj jih ni veliko ampak so uporabne :)). Odtis medvedka in šapic je odtisnjen kar s pomočjo črne blazinice (bilo je malo igranja).

Svakova pa je kombinacija rjave in naravne barve. Mi deluje bolj zrelo, saj bo kmalu delala zrelostni izpit (prvič bo postal ati).
Potiskan papir pa sem našla na netu (a je prav ali ne ampak, če pa je free).
Sestava pa res ni neka huda tehnika.
Edino kaj me je zmotilo pol, ko je že bila oddana, da se na sliki vidi kako je papir odstopil. Iz rok pa je šla malo popravljena.

Zdaj sem še dobila potrdilo, da mi zraven dveh rata narediti čestitko (pa še sama se bila). Jupi, mami.







Prvič pa se borim za tuj bonbonček. Bev podarja zanimiva bonbončka, ki sta zelo bogata.

Št. komentarjev: 3:

Ob 20. februar 2009 ob 14:17, Blogger Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Mmm, luštni sta obe, sploh ta metuljčkasta je fajna.
Lp, Nataša.

 
Ob 20. februar 2009 ob 18:47, Blogger Biljana pravi ...

ooo, tadruga je super, zelo lepe barve.

 
Ob 23. februar 2009 ob 08:29, Blogger Moni pravi ...

Uuu sta obe lepi čestitki, ja meni tudi metuljčkasta fajn lušna! lp, Moni

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov