četrtek, 26. februar 2009

Zakaj pa ne

Ja zakaj pa ne bi tudi moški kdaj začeli ustvarjat. Ja prav ste prebrale. Moj mož mi je v pomanjkanju časa za dokončanje čestitke pomagal pri izdelavi.
Včasih oz. v zadnjem času, ko mi okrog nog skačeta moja dva sina in vsak bi nekaj rad od mene, mi skoraj zmeraj zmanjka časa. Priznam pa, da se zadeve (predvsem izdelave čestitk :( ) lotim malo prepozno.
Tako je bilo tudi tokrat. Moja starša sta imela 30. obletnico in se mi je zdelo lepo, da bi čestitko naredila sama. Začetek je kazal dobro. No vmes me je vsake toliko časa prišel pogledat mož. Po enih 4 obiskih pa je rekel "Daj mi pokaži kako gre, da še sam probam, ti pa...". Ja in sem stvar predala.
Naredil je levi srček, potem 2 listka in rožice. Jah, no. Ko je naredil že dve rožici pa sem ugotovila, da so te zelene. Ma saj je vseeno, je pa zimzelen. Potrudil se je pri izdelavi, kar je pa več kot pohvale vredno.

Mogoče pa bova zdaj ustvarjala in pikala in šivala v duetu. No, slabo kaže gre na lepše vreme in zdaj bo veliko, veliko časa zunaj okrog hiše.





Pa še ena taka pomladna za rojstni dan. Ja spet me je čas zabasal in je čestitka prišla en dan za darilom. Komentar ob predaji pa je bil "Počasi te razvajamo ...".

Št. komentarjev: 4:

Ob 26. februar 2009 ob 10:34, Blogger Biljana pravi ...

:) super, tudi moške roke prav pridejo pri ustvarjanju:) sj jst tudi svojega včasih ponucam, mogoče bolj za kakšen nasvet, izbiro med tem in tistim, ter kakšne "moške" zadeve:)

 
Ob 26. februar 2009 ob 17:11, Blogger Neža pravi ...

Zelo lepe rožice in srčka, pohvale tvojemu dragemu za pomoč. Pa če ne bi napisala, da to ni original barva, sploh ne bi vedela - mi je ful všeč, da srčka tako žarita iz motiva.

 
Ob 27. maj 2009 ob 15:10, Blogger DidiArt pravi ...

zelo lepo..

 
Ob 5. junij 2009 ob 19:32, Blogger Rastlinica pravi ...

Svaka čast možeku. Moj tut povoha ne ..
In še tole zgleda tkooo komplicirano...
Lepi sta!

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov